Feb. 9, 2012

Och där hade dagarna gått igen. Lördagen gick utan att det blev någon städning så allt är fortfarande dammigt.
Fick istället trevligt sällskap av Jenny som hälsade på :)
Mycket prat och en del kollande på nätet efter bröllopsklänningar. De planerar ju att gifta sig så det var så kul att få höra lite om funderingar och kolla klänningar :)

Resten av dagarna har dock inte varit lika spännande, har varit hemma hela veckan.
Började i söndags och sen utvecklades det till fler dagar.
Nu har jag iaf börjat känna mig någorlunda som människa, förutom vissa stunder då man blir helt färdig.
Det värsta är nog det dåliga samvetet. Det över att man är hemma och inte på praktiken där man borde vara.

Så jag har bestämt att efter denna veckan ska jag inte bli sjuk igen förrän tidigast nästa vinter ;)
För nu har jag varit sjuk och hemma två gånger och nästan en vecka båda gångerna under dessa tre månader! Det är inte okej. Så sen ska det jobbas på. Tror dock jag blir hemma imorgon med och tar tag i det med nya tag på måndag.

Som ni förstår händer det inte så mycket så jag har ju egentligen inget att komma med.
För det brukar jag ju ha ;)
Men då vet ni att jag lever och så ska jag fortsätta ligga på soffan och försöka andas genom näsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0