Feb. 29, 2012

Oj, där gick dagarna i rask fart igen. Bion i lördags var iaf kass men maten var goooood.
Japp med många o:n! Mätt blev jag kan jag säga.

Resten av dagarna har varit som alltid, söndagen lugn och de andra dagarna fulla med praktik och försöka lära mig saker. Ibland går det, ibland inte. ;)

Chefen har berättat lite om vad hon "kräver" och har för "regler" när man jobbar där. Är det kanske en liten genomgång innan det blir anställning? Den som lever får se. Men börjar bli lagom tröttsamt att hon inte bara kan ge klara besked. Men det är ju två månader kvar på praktiken. Länge kvar. Fast det lär väl gå fort det med.
Det är ju redan första mars imorgon! Hur gick det till?

Men nu är det snart dax för dusch, har stått några minuter på min maskin och är svettig och äcklig.
Sen sova, för jag har varit otroligt trött denna veckan.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0