Feb. 25, 2012

Igår på praktiken sa chefen att hon var beredd att ge mig samma möjlighet som Susanne fick när hon var där på praktik. Vilket är att skicka mig på kurs i det dataprogrammet vi arbetar i. Hon står för kursen men jag får stå boendet själv. I gbg. Där jag känner så många människor ;)
Men det är ju positivt, tror ju knappast hon skulle skicka mig på kurs som kostar en massa pengar ifall hon inte tänk ha mig kvar. Vi ska även allihop på skattekurs den 15e :)
Vi fick även in ännu en ny kund igår så då sa hon, "nu fick du jobb Jessica". Vilket jag tog som att personen skulle komma med papper men det betydde visst just, ett jobb.
Fast här tror vi inte på nått förrän pappren är på skrivna och de kommer de inte bli förrän i sommar om det nu är så att vi har rätt till bidraget från arbetsförmedlingen. Men detta får mig ju att tro att de tblir ett jobb med eller utan bidrag :)
Fast som sagt, innan pappren är påskrivna vågar man inte hoppas för mycket.

Nu ska jag fortsätta slappa. Till kvällen blir det en bio och mat i Uddevalla :)

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0