Feb. 23, 2012

Idag var ytterligare en lång dag på jobbet.
Mycket skönare när de går undan.
Ja ja, dagen tog ju slut till sist och hem kom jag.
Men ännu trasigare fötter! Köpte dyra plåster igår som de på praktiken sa är såå bra.
Men det gjorde ju lika ont iaf plus att skorna hittat nya ställen att skava på!
Så när jag slutade var det knappt jag tog mig framåt till busshållsplatsen, funderade starkt på att gå i strumplästen men kändes lite kallt när det bara är februari.
Så vad jag ska ha på mig imorgon vet jag inte! Får hoppas det håller sig torrt så får jag ta stövlarna.
De är hål i så vill inte gå i dem ifall det är blött :P

Fick brev från arbetsförmedlingen idag om ett jobb jag måste söka. Så klart på kommunen.
Så det är sökt och så har jag sökt andra med. För sedan ska jag visst redovisa det när praktiken är slut tillsammans med hur praktiken gått, vad jag tänkt göra därefter och vilka arbetsgivare jag tagit kontakt med.
De kunde inte tänka sig att berättat det för tre månader sen när jag började så man kunde ha lite mer koll på vad man sökt?
Jag vet inte ifall detta är negativt i tanke på att han, handläggaren, sa att han skulle fixa så det löser sig med den där månaden som är mellan praktiken och garanti grejen börjar gälla.
Att detta visar att han inte kan göra något. Eller så är det väl kanske bara deras regler.
Ja ja, nu har jag sökt jobb iaf. Men min tanke är ju fortfarande att jag ska stanna där jag är.
Vore ju rätt skönt om hon kunde bestämma det nån gång med.

Äsch, ingen idé att ta allt det där igen, huvudet är trött som det är. Så nu blir det sängdax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0