Feb. 22, 2012

Idag gjorde jag mitt första bokslut! Rätt till och med!
Så klart frågade jag några gånger under vägen men inte så många som jag trodde.
Sen att detta antagligen var det lättaste företaget att göra bokslut på behöver vi ju inte låtsas om ;)
Men jag kände mig stolt och nöjd :)
Iaf tills jag såg det S höll på med.. Ett svårare bokslut. Då blev jag nervös igen. Haha.
Ja ja, det är ju en lärningsprocess så det är ju bara att göra ett till och ett till och ett till.

När jag inte gjort bokslut och andra praktikrelaterade saker så har jag haft ont i fötterna.
Ja när jag tänker efter så har jag haft ont i fötterna under tiden jag gjort de där sakerna med.
Har bytat skor, de andra har fått lite för många hål och saker som skaver, och nu har jag sådana skoskav! Under tårna, uppe på stortån och båda hälarna. Härligt härligt. Har ett under foten med men det är från de söndriga skorna ;) Så mina fötter mår kanske inte bäst idag. Jag som fick för mig att de skorna var mjuka..
Tji fick jag.

Nu ska jag ta och lägga mig för kvällen och läsa.
Men den 6e börjar de bra programmen igen!
Hemmafruarna den 6e och dubbelavsnitt av Greys den 7e. Wwiiee!
Hur det ska gå när jag börjat lägga mig nio.. Men det kommer jag nog snart in i ;)

God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0