April 24, 2012

Nej här händer det inte mycket på den här bloggen.
Är ju samma tråkiga liv som det varit i alla åren jag skrivit här så det finns ju aldrig nått att säga som man inte redan sagt 30 gånger känns det som.
Så den glöms snabbt bort.

Något som är nytt är iaf att arbetsförmedlingen godkänt nystartsjobbsgarantigrejen.
Så chefen får pengar av dom för att anställa mig.
Något annat som är nytt är att idag var jag helt ensam hela dagen på jobbet!
Det gick bra. Allt hann jag ju inte göra så klart men jag gjorde så gott jag kunde.
Förhoppningsvis utan en massa fel..

Annars är det som det varit där det senaste, nära nog, halvåret. Jag jobbar på och försöker lära och det finns ju alltid tusen saker att lära. Men men det rullar på ganska bra och gissar hon tycker det samma eftersom hon vågar lämna mig helt ensam.

Imorgon kommer jag börja senare för jag ska spendera morgonkvisten i en tandläkar stol. Hurra.
Inte det roligaste men väl behövligt det vet jag.

Annars är det mesta som vanligt. Saker händer ju men inte allt skrivs här.
En sak jag kan nämna är att jag hade ett väldigt underligt samtal i lördagskväll.
Jag blev utskälld, pratades minnen med, berättades saker för som jag inte har med att göra och allt där emellan för att det slutar med ett "nu är vi vänner i mina ögon". Mmm. Så är det nog.

Nu ska jag nog bara ta och läsa och borsta tänderna en timme eller så.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0