Sept. 12, 2011

Ja här sitter man och försöker få tummen ur.
Det är otroligt hur svårt det kan vara att komma igång.
Jag ska bara göra det först och sen är det ju bara det och sen kanske man bara ska se klart på det programmet, nej men oj började det ett annat efter.. Och så går hela dagen ;)

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan börja tvätta och att Hem till gården ska sluta. Det är inte särskilt givande program men lite beroendeframkallande ;)
Böckerna och anteckningar är framme men tyvärr hoppar ju inte texten in i huvudet av sig själv.
Men dagarna går ju fort och snart är det onsdag igen och då vore det ju bra om jag kanske är lite i kapp och gjort den uppgiften han ville.

Men snart är det iaf tvättdax så jag får lite rena kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0