Sept. 20, 2011

Sitter här i Börjes soffa och försöker bli nått trött.
Han har tyvärr ingen lampa i sitt sovrum så ligga där och läsa går inte och nån tv finns inte heller där.
Nu märker jag så van jag blivit med att kunna ligga i sängen och kunna se på tv.
Den dagen jag får större boende ska jag vänja mig av med det igen, vill inte ha tv i sovrummet egentligen.

Var skola idag, utan mina två kamrater. Men det gick ju det med, sitter ju mest bara där.
Var bara lunchen som var lite lång men så kan det vara.
Det var näst sista föreläsningen. Och ja det känns INTE bra. Men finns inte mycket att göra åt det heller.

Fick en tid idag för ny koll efter den där operationen jag gjorde.. För snart ett år sen måste det väl vara?
Så då får vi hoppas att det inte är några nya cellförändringar, så slipper jag åka till Näl för kontroller mer utan då blir det vanliga cellprov, fast varje år istället för var tredje.

Hämtade Johan förut på pingisen i Väjern, på vägen dit såg jag inget men på vägen hem (högst tio minuter senare) var det en massa blinkande blåljus och fler mötte vi på vägen hem. Var ett hus som brann.
Det fick honom att fundera en massa över hur man ska göra när det brinner och hur han skulle rädda sin nalle, Pinga, ifall det började brinna. Så det fick vi diskutera till kvällsmaten.

Nej, jag går väl bläddra lite på tvn tills jag tröttnar och går och lägger mig istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummar å tår å slår knut på mig själv för att hoppas att du inte har nya förändringar!

2011-09-24 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0