En bra känsla om framtiden

I november blir det praktik och trivs jag där och jag klarar jobbet så har jag jobb, garanterat! (Ja efter praktiken)
Känns bra iaf att om det inte blir något annat innan så har jag iaf detta klart.
Så jag ska lägga manken till i massor på praktiken för jobb, ja det vill jag ha!
Ska bara se till att dessa långa veckor går först som är kvar på kurserna. Fast det går fort, är ju bara sex och en halv vecka kvar.
Jag vill börja nu! Men vet att det bästa är att gå kvar på kurserna, det är bra kurser att ha.

Men det känns bra nu! Som att det kan bli bra detta :)

Kommentarer
Postat av: Frun

Hur lång är praktiken då??? Håller tummar och tår för dig <3

2011-09-26 @ 13:50:37
URL: http://frutonskog.blogg.se/
Postat av: Jessica

Längden på prakiten är inte bestämd. Men inte allt för lång hoppas jag, för rik på det blir man ju inte! :)

2011-09-27 @ 05:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0