Okt. 5, 2011

Idag är en riktigt seg dag.
Jag borde plugga och jag borde städa men det enda jag gör är att glo på tv.
Och jag tror att jag antagligen kommer göra det hela dagen.
Lite dumt men jag orkar inte idag. Huvudvärk som stör mig och trött är jag.
En annan dag får det bli..

Igår var jag iväg och fick fikat en sväng med Sandra och imorgon blir det en kopp te hos Ramona.
Får passa på att träffa dem så här i början på kursen innan man inte har nån mer tid ;)
Men nu är det bara fem dagar kvar av föreläsningar och så tentan.
Sen kan det ju hända att man får omtenta med.. Men det tar vi då.

Annars funderar jag lite. Om man vill ta några prover hos läkaren bara för att kolla, ringer man bara då?
Jag vet inte om jag vill men jag kanske borde. Men tycker det är pinsamt att komma dit, stor som ett hus, och ta några prover för att (i deras ögon) få en "ursäkt" för att jag växt nått otroligt på kort tid.
Det vill jag inte. Att de ska klappa mig lite på huvudet som om jag vore idiot och säga "men lilla gumman, du rör dig inte och äter fel". Nä hä?

Ja jag vet inte. Nu blev det lite för personligt. Så återgår till det opersonliga igen.

Jag väntar fortfarande på det där examensbeviset.. Men det vill bara inte komma.
Här ramlar det bara in räkningar och reklam.
Och brev om att jag måste förnya min anmälan till bostadskön.
Såg att någon av mina grannar ska flytta, någon av dem här uppe bredvid mig blir tom.
Vet inte vilken av dem det är som är tvåan men den är det iaf som blir ledig.
Synd att jag inte fått mig ett jobb så jag har råd med störra, det hade varit nära och bra att flytta till ;)
Fast helst vill jag ju ha en lägenhet med tvättmaskin i, så lika bra att vänta tills det finns ekonomi och rätt lägenhet dyker upp.

Nej nu blir det bara dravel känner jag. Ska nog slänga mig under täcket igen och bara vara.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0