Okt. 30, 2011

Sitter här i soffan med ett huvud som snurrar. Har suttit och läst och räknat i massor.
Ska ta och göra nått att äta men väntar på att köttfärsen ska tina.
Plus att jag inte orkar resa på mig just nu.

Tror iaf att jag har fått större grepp på det som jag tidigare hade svårt för.
Är egentligen inte så svårt så när jag kom på att jag kan ju egentligen, ja då gick det lättare idag när jag satt med sådana övningar igen.

Sen får vi ju ha med oss allt till tentan så man har ju lite hjälp ifall det skulle vara så.
Ett godkänt ska man ju klara iaf.

Sen blir det jobb onsdag till fredag. Fast inte hela dagar så jag hinner ta mig till arbetsförmedlingen med och förhoppningsvis fixa praktiken! (som förhoppningsvis snabbt blir ett jobb ;))

Ja, det finns inte mycket mer att säga men då vet ni att jag lever iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0