Okt. 25, 2011

Igår var sista föreläsningendet! Nu närmar det sig slutet på riktigt och det kryper i mig av längtan att få slippa skolan! Men först ska ju tentan göras så den pluggas det ju till nu.
Har suttit idag det var få uppgifter men de tog låång tid. Och så har jag varit så trött idag så det blev bara fem timmar. Men men, en tidig kväll så ska det väl kunna bli mer imorgon.

Har lyckats betala fel telia räkning med. Jag har betalt den som skulle betalas nästa månad..
Så tänkte jag att jag ringer till dem och ser ifall jag kan få betala den som ska betalas nu nästa månad då istället.
Efter 5 minuters tryckande för att hamna i någon form av kö så skulle väntetiden vara nästan 30 minuter.
Då tröttnade jag och la på. Hade varken ork eller tid att sitta där. Så jag får väl snällt betala bara. Den måste ju ändå betalas och det kommer vara samma pengar som gör det. Det bara känns surt :P

Nu ska jag se om jag kan hitta nått i nått skåp som går att äta.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0