Okt. 19, 2011

Då var trippen till Ullared gjord.
Och jag kom hem helt yr.
Det tar på krafterna att hoppa undan för galningar med kundvagnar.
Tydligen lämnar folket sitt vett och hyfs i bilen på parkeringen.
Dårar hela bunten.
Försökte hitta en billig tunika till bröllopet i november men det gick ju inte så bra.
Så kanske det får bli en sopsäck?

Nu ska jag bara se klart på Grey's, få ner pappren jag skrev ut i förra reklamen i väskan och lägga mig och sova för imorgon är det skola igen och dax för näst sista föreläsningen! Någonsin!
Eller iaf på väldigt, väldigt länge! ;) (man vet ju aldrig vad som händer ju ;))

Annars bara jag mest väntar. Väntar på svar på tentan, väntar på svar från cellprovet och väntar på det jäkla examensbeviset..
Men imorgon kommer iaf den läraren som vi hade i förra kursen till skolan så kanske vi kan få veta imorgon någon gång hur det gick. Får hålla tummarna för det.

Nu börjar det här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0