Okt. 16, 2011

Sitter och bara sitter fast jag egentligen borde packa väskan och lägga mig för att sova.
Har läst mest hela dagen så huvudet är iaf trött men nu är jag iaf inte efter i läsandet.
Bara med frågorna ;) Men det blir nog bra det med. Är ju i skolan trekvart innan vi börjar och så, så hinner kolla på dem då iaf.
Nu är det bara fyra föreläsningar kvar. Underbart. Och tre är denna veckan.
Det blir fullt upp denna veckan så pluggandet kommer hända i helgen. När Robin kommer till Kungshamn, så klart. Skola tre dagar och en dag blir det tur till Ullared. Men pluggar jag hela fredagen och söndagen så ska jag väl hinna träffa honom med. Om han hinner vill säga, han sa vi skulle ses men det får vi väl se ;)
Äh, jag får läsa på bussen och på kvällen när jag kommer hem. Allt löser sig :)

Nej nu är det nog dax för nu gäspar jag så käken går ur led och tårarna rinner.


Kommentarer
Postat av: carro a

känn dig inte tvungen me ullared. jag förstår ju att du måste plugga. och att du vill träffa robin. vi kan ta de en annan gång. kraaam

2011-10-17 @ 12:15:55
Postat av: Jessica

Det gör jag inte heller. För i ärlighetens namn.. Hur mycket hade jag pluggat hemma ändå? ;)

2011-10-17 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0