Inget kalasande

Jag funderade lite över det här med 30 års kalas.
Jag skulle ju vilja ha ett större kalas än vad jag haft tidigare med alla vänner, inte bara med flickorna alltså. Men när jag har funderat och diskuterat det så har jag tyvärr kommit fram till att det inte kan bli nått kalas.
Det finns ju ingen ekonomi till att köpa mat hem en gång, och då ha ett kalas funkar inte.
Sen finns det ingen bra lokal heller. Och lokal är bra att ha för här hemma får vi kanske plats fem stycken, typ.
Utöver lokal behövs mat, för nått vill man ju bjuda på, tårta och snacks. Och nått att dricka.

Så i år får jag helt enkelt bara fylla.
Och kanske det får bli ett kalas ett annat år.
Ett 30 år + 1 kalas nästa år kanske.

Surt känns det för detta har jag små pratat om i tre år eller nått.
Men går det inte så går det inte. :(

Kommentarer
Postat av: Ramona

Annars kan det väl bli ett knytis ;) Säg bara till så hjälps vi åt.. <3

( vissa av oss behöver komma hemifrån en stund :D )

2011-10-14 @ 13:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0