Update

Tentan blev ju skriven igår.
Men hur det gick.. Det vågar jag inte ens tänka på.
Kände mig inte säker det minsta när jag lämnade in den.
Men jag lämnade in den så som jag tror att det är.
Är dock rädd att jag har helt galet på den sista stora uppgiften.
Suck.

Kom hem igår och var helt färdig.
Är fortfarande helt färdig.
Jobbade till två i växeln idag och när jag kom hem så bara jag satt. Somnade nästan i telefon med Robin. Alltid trevligt ;)
Så nu ska jag snart lägga mig för ska jobba imorgon med.
Och sen ska jag till arbetsförmedlingen efter det och förhoppningsvis få veta mer om praktiken.
Fick ringt till Tina, som har företaget, igår och hon hade iaf inte ändrat sig så nu hoppas jag bara att arbetsförmedlingen inte gjort det heller.

Känns så skönt att det snart blir nått riktigt gjort!
Ska öva lite på bokföring här hemma tänkte jag, så man kanske inte är helt okunnig när jag väl börjar.

Nej nu gäspar jag så tårarna rinner, så nu blir det sängen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0