Nov. 27, 2011

Och där gick det en massa dagar förbi i en rasande fart.
Tyvärr är det helgen som går fortast, den hade gärna fått vara lite längre.
Den är alldeles för kort.

Fick mig ett mindre psykbryt på praktiken i fredags, till sist gick det inte mer och jag kände mig så totalt värdelös och korkad så jag stod ute i köket och tårarna sprutade. Men jag fick lugnat ner mig och chefen fick förklarat lungt och fint och jag förstod iaf mer än innan.
Hon sa även att jag bara ska ta det lungt och att det tar tid att lära mig. Jag läste det teoretiska i tre år, varför ska jag då tro att det går fortare att lära sig det i praktiken. Och det är väl sant.. Men vill ju så gärna kunna och göra rätt för jag tänker ju inte vara praktikant för evigt. Fast än har jag ju bara varit det i tre veckor så jag ska väl ta det lite lungt kanske.

På fredagkväll blir det julbord. Ett av företagen som "vi" har som kunder bjöd in oss, så då blir det en tur dit.
Helt ärligt ser jag väl inte direkt fram emot det, äter ju bara prinskorv och köttbullar på julbordet men får försöka visa mig på min bra sida och försöka charma dem till att vilja ha mig som arbetskamrat ;)

Finns inte så mycket att säga, som vanligt. Men då vet ni att jag lever.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0