Nov. 20, 2011

Då var denna veckan snart slut den med.
Veckorna går fort.
Två veckor har nu gått på praktiken och det känns bra. Det känns som om jag varit där hur länge som helst på samma gång som det känns som jag började igår och är helt ny. En rätt skum blandning.
Är som vanlig alldeles för osäker på mig själv och rädd för att göra fel men det kommer väl.
Har ju elva veckor kvar på praktiken så tills dess ska jag väl kanske vara lite mer varm i kläderna.

Nu ikväll har jag roat mig med att söka jobb, dock blev det bara två.. Fanns ju inga andra (jo det finns men jag kan inte söka som lastbilschaufför eller förskolelärare.. eller kan och kan, ni fattar) och då har jag ändå gått igenom en så där sju olika sidor.

Veckan har ju även bjudit på trevliga nyheter :)
Jag klarade tentan! T om ett vg fick jag på den! :O
Och mitt examensbevis kom.. Äntligen!

   

Se! Bevis på att jag klarade tre års plugg. (och ett sista vg) 
Helt otroligt.

Har mailat med skolan med och det verkar som att jag inte ens behöver åka in utan bara kan skicka in kortet som ska lämnas tillbaka och så skickar de hem kursbevis och tenta till mig. Det hade ju varit underbart!
Så nu är det ingen skola mer!

Jag har även lyckats gå på bio, två gånger, denna veckan men bara på en film ;)
Hade bestämt med syster att vi skulle gå i fredags i Hunnebo och i onsdags så överraskade Börje mig med biljett till bion i Uddevalla. :)
Dock är jag ju inte lika frälst i filmen som syster är ;)

Tog en tur med syster till Ö&B idag med och gjorde av med lite pengar jag egentligen inte har.
Men schampo, balsam och sånt behövs ju ändå.

Annars har det bara bestått av praktik och tv tittande.
Har inte riktigt kommit in i det där jobbandet än så är ju helt slut om kvällarna.

Men nu är det högtid att gå och lägga mig, är ju en ny vecka imorgon och mer saker att försöka förstå och lära mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0