Nov. 15, 2011

Idag såg jag att examensbeviset äntligen är utfärdat.
Så kanske det stått nått i tidningen?
Jag har ju inte den så jag vet inte alls.
Nu väntar jag bara på att det ska komma hem då, så man får det där beviset nån gång.
Väntar även på att tentaresultatet ska komma.. Vilket inte känns så bra för misstänker en omtenta och jag har ju verkligen lagt det där bakom mig nu och minns inte nått.
Vi pratade lite om sånt vi läste om nu senast på praktiken idag men jag visste ju inget :(
Dumt att jag glömmer allt på en gång och nej då har jag ju inte bara suttit och pluggat in det sista veckan utan läst hela tiden och ändå sitter det inte. Ja ja. Så är det väl. Det jag lär mig nu genom att göra lär ju vara det jag minns sedan ändå.

Måste bara påminna mig om att jag är praktikant och får fråga och inte veta allt.. Glömmer det emellanåt.
Jag är ju som en liten unge med. Jag trivs jätte bra och jag gillar jobbet och det är ju sånt här jag hade i tankarna när jag började läsa men sen när jag inte kan blir jag ju istället sur och bara vill gå hem. Haha.
Det är ju såklart inget jag har sagt högt till chefen och har försökt dölja det. Hur nu det har gått..
Men då får jag ta en paus, hämta en kopp te eller en kopp choklad eller nått och andas lite och påminna mig, som sagt, om att jag är praktikanten.

Nej, jag fastnade visst i tvn så får fortsätta kolla där.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0