Nov. 14, 2011

Nu ska vi se om jag hinner skriva nått innan chefen ringer och säger att jag ska gå bort mot bron där hon hämtar upp mig idag. Hon kan ringa när som helst för vet inte alls när hon är klar ute på Smögen. Men jag sitter här redo att gå och får ju roa mig lite då.

En vecka, eller ja fyra dagar, har gått på praktiken.
Och jag tycker det känns väldigt bra. Jag har mycket att lära men som sagt, det har bara gått fyra dagar! Och det jag fått göra hittills kan jag ju, något sådär iaf :)
Är ju inte de svåraste uppgifterna hon satt mig på i början och det är skönt.
Så idag börjar andra veckan. Får hoppas att det fortsätter gå bra och kännas bra.
De två som jobbar där är iaf trevliga.

Se nu fick jag ett sms om att hon är klar på Smögen vid kvart över åtta, så dax att packa ihop mig och gå.
Jag går ju inte så fort så får ha tid på mig ;)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0