Maj 6, 2011

Fredag, fredagskväll.
Sitter i soffan just nu och bara gör inget. Har suttit med uppsatsen sen ett och tyckte det var dax att ta en ordentlig paus. Det har blivit mer text, dock inte text som är omskriven. Suck. Det är det svåraste!
Att få till orden så de låter bra. Började läsa i böckerna om ABC-kalkylering med men jag tröttnade och la bort dem. Så får ta det sen.. Eller imorgon. Då ska jag ändå upp tidigt och tvätta. Så tvätt och uppsatsskrivning blir det som gäller på min lördag. Men det finns väl inget bättre sätt att ha en lördag på än så ;)
Får komma ihåg att sortera tvätten sen med så det bara är att gå ner imorgon bitti.

Nej, nu ska jag se på Total blackout på tv och dricka cola.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0