Leeeedig

Vilken slöar dag det blev.
Underbart!
Hade funderingar på att städa men kröp upp i sängen under täcket istället, för så kallt det varit här idag i "höstrusket", och somnade till tvn. Vaknade av den med men då stängde jag av och sov vidare.
Frågan är ju ifall jag kan somna nu ;)
Såg lite på en Håkan konsert på tv men så kom Börje.. Håkan är ju kanske inte hans favorit.
"Tycker du han är bra?!". Svarade att ja det gör jag ju och att han gillar ju Lady Gaga och hon är ingen favorit hos mig, men vi får tycka om vad vi vill ;)
Men vi fick iaf startat en film istället och så lite chips och cola på det :)

Nu är jag däremot ensam igen och funderar på att krypa ner under täcket och sova ;)
Känner lite huvudvärk, det är väl stressen som släpper nu och då får man väl kanske räkna med sånt.
Den är inget farlig så lite sömn botar nog bort den :)

Ja, jag ska nog ta och lägga mig. Kanske läsa lite ur en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0