*tre stamp i golvet*

Detta kommer inte gå.
Jag fattar inte.
Och så såg jag nu att den jäkla omtentan på tredje kursen jag tänkte göra nu är om TVÅ veckor.
Hur fan ska jag hinna det?? Det gör jag inte :(
Så där rök planen om att var klar innan sommaren helt och hållet.

Jag är bara så arg hela tiden över allt detta.
Ekonomistyrningen i vården.. Jaha?
Nått där ska vi hitta tre, TRE, olika problemställningar och saker man kan titta på.
TRE?!! Jag kan inte ens komma på en.
Hurra.
Och problem.. Vad då problem?
Jag kan möjligen komma på saker att titta på men det räcker inte för det finns inga problem där.
Åhh jag fattar inte detta.

Så jag är bara arg för jag är så trög som inte fattar.
Arg för jag inte intresserar mig det minsta om vården.
Arg för min skrivkamrat är lika trög som mig.
Arg för omtentan är om två veckor och inte fyra som jag trodde.
Arg för jag har huvudvärk.
Arg för jag inte hinnar innan sommaren.
Arg för vart enda jävla jobb är i Göteborg.
Arg, arg, arg.

Och då går det inte lättare för då tror man verkligen att man är mest trög i världen och allt låser sig helt och hållet.
Men jag sitter här och försöker lära mig om KPP och kolla på andra tidigare uppsatser och kommer fram till..
Inget.

Som tur är ska jag till Ramona om en stund och ta en fika.
Kanske jag kan släppa lite av ilskan om jag lämnar väggarna lite.
Eller införskaffa en boxsäck.
Eller både ock kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0