Slut i huvudet

Nu tror jag allt att jag har pluggat tillräckligt inför imorgon...
Fast som vanligt kommer jag nog sitta där med näsan i pappren senare ändå :P

Men känns i huvudet att det räcker nu.
Är ju en eftermiddagstenta så hinner ju titta över det innan på bussen in.
Kommer vara inne en och en halvtimme innan den börjar men då har jag bokat lunch med Ulrika så vi får i oss nått innan vi ska knåpa ihop olika uträkningar.

Funderar på att ta och lyxa till det med en tallrik spagetti och ketchup!
Man måste bara älska studentlivet ;)
Men hellre spagetti än äckliga nudlar.

Sen får vi se.. Plocka lite kanske för att tömma hjärnan lite så den får vila upp sig och vara pigg imorgon.
Eller bara glo på tv, funkar det med ;)

Ja ja, har inget att säga egentligen, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: carro a

hoppas din kväll också blev lyckad och att du inte blev helt slut i huvudet;)

2011-03-23 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0