Mars 8, 2011

Jag är här runt knutarna, dock rejält förkyld!
Igår när jag kom hem så åt jag bara och gick och la mig.
Funderar på att lägga mig snart med, önskar dock att jag kunde andas ordentligt så jag hade kunnat ligga ner, att halvsitt-sova är inte jätte bekvämt. Och hörde att det blåser ute vilket inte passar bra när man vill ha balkongdörren öppen.. Vill ha frisk luft in, lättare att andas då.
Ja som ni hör, andningen bråkar lite smått fortfarande..
I morse var det nära jag gick hem igen för då var det riktigt jobbigt och det var efter dubbeldos av medicin.
Men "hård" som man är satte man sig på bussen ändå och åkte till skolan.
Har ju ingen tid att stanna hemma, idag gjorde vi klart båda arbetena plus att jag hade en föreläsning.
Imorgon är det föreläsning hela dagen och i ämnet vi bara har en gång i veckan så den är inte värt att missa och på torsdag är det obligatoriskt seminarie, då kan man inte heller vara hemma. Så kanske på fredag då om det håller i sig, fast jag hoppas ju det går över. Men på fredag har jag inte egentligen tid att bara ligga heller för det måste pluggas i massor och det har jag inte fått gjort varken igår eller idag efter skolan..
Man har inte riktig ork just nu.
Jag är inte bara slut i huvudet helt enkelt, jag är tjock i huvudet med ;)

Vi har iaf fått handledare utdelat till oss nu! Nu ska man bara försöka få till nått bra ämne..
Vi har en fundering men vi har inte fått tag i den lärare vi tänkte diskutera det med så längre än så är vi inte.

Äsch, som ni hör, allt är som vanligt så jag tar och lägger mig istället.

God natt.

Ja just det!
Idag är det ju en födelsedags dag igen.
Många grattis till Robin! :)

Kommentarer
Postat av: carro a

hihi inte lätt å va både tjock och slut i huvudet samtidigt;)

2011-03-09 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0