Mars 3, 2011

Jag har lite beslutsångest.
Imorgon dag vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Jag har en föreläsning i makro, och det är ju bra att åka dit och lyssna på läraren.
Men på samma gång känner jag att jag måste få pluggat i de andra kurserna.
Det är inlämingsuppgifter och böcker och allt som jag känner jag måste gå igenom.
Så frågan är om jag ska åka på föreläsningen och på sätt "förlora" en pluggdag.
Eller stanna hemma och plugga på men då missa föreläsningen.
För på lördag kommer jag inte hinna plugga nått, inte imorgon heller då ifall jag åker in och då blir det tokplugg på söndag, efter att Jenny varit här och hälsat på.
Sen börjar ju ny vecka med fullspäckade dagar i skolan och uppgifterna ska in tisdag och onsdag.

Varför kan man inte dela på sig?

Nej, det känns som att jag får plugga istället.
Så jag kanske kan få gjort uppgifterna och pluggat på så jag klara de två tentorna.
Den kursen som är imorgon får ju ändå vänta till omtentan eller till augusti så känns som man får satsa på de som ska göras nu först.

Eller?

Bläää vad jag hatar sånt här!
Jag kan ju aldrig bestämma mig för vilket som känns fel.
Nej man jag gör nog så, inlämningsuppgifterna får gå först.

Tror jag.

Det enda jag vet är att jag ska på Håkan imorgon!!! :D

Kommentarer
Postat av: carro a

vad ska du göra för nått på lördag eftersom du inte hinner plugga då?? Nyfniken

2011-03-04 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0