Mars 20, 2011

Jag kan, jag kan, jag kan, jag kan!

Psykbrytet ligger nära mest hela tiden men jag kan och jag ska klara båda tentorna!
Satt från elva till sju idag med en timmes tv paus.
Sen fick det räcka men jag kan inte slappna av om jag inte håller på så det har varit en kamp att bara sitta i soffan och försöka få huvudet att vakna till liv igen.
Fick iaf köpt mig en skvallertidning så jag har nått onödigt att bläddra i under tiden jag försöker släppa uträkningar och teori.

Tror dock det bästa är om jag går och lägger mig nu så jag vaknar imorgon någorlunda tidigt och kommer igång.
Bara två dagar att plugga på inför första tentan som är på onsdag, sedan är nästa på fredag.
Som jag längtar till fredag kväll vid halv nio då jag vet att jag kommer vara hemma igen.

Men innan dess ska det pluggas på för fullt.
Om ändå läraren kunde svara på mailet nån gång.
Det handlar om extra poängen man kunde få genom att göra inlämingsuppgifterna, det stämde inte på mig.
Så vill ju gärna veta om han rättar det så man vet att man har dem eller inte.
Fast får väl göra som jag sagt hela tiden, klara tentan ändå utan de extra poängen.



Nej får väl ta och sova lite..
På tal om sova, så hade jag en skum dröm i natt..
Det var ormar och en kyrkogård och min bröllopsdag.
Det var panik och klänning som inte var i ordning när det var dax att gå upp för altargången.
Det var mycket gråt och rädsla för dessa ormar som mina tärnor hade tyckt var roligt att släppa loss?
Dessa tärnor var inget att lita på, vet inte ens vilka de var för såg dem aldrig, men det enda de gjorde var att släppa loss hemska ormar och sen var de försvunna.
Men jag hade turen som hade Kristina där som hjälpte mig, även om hon tyckte mitt hår var för kort ;)
Även syster fick komma inspringades som en räddare när vi kom på att klänningen inte var knäppt och knuten.
Den var som ett tält ;)
Grät som en unge gjorde jag för inget funkade.
Det slutade iaf med att Kristina och syster fick ordning på det.
Klänning på, håret fixat och sen.. Ja då vaknade jag.
Så jag fick inte ens se vem jag skulle gifta mig med!
Haha.



Sängen nästa!
God natt och sov gott.


Kommentarer
Postat av: carro a

hahaha de va en skum dröm, du får be mamma titta i sin drömbok. Det måste ju betyda nått:p

Duktiga duktiga du som klarar plugga! Jag som ingen karaktär har hade slängt böckerna å grinat på sängen. Det ska vara du för att klara detta. kraaam

2011-03-21 @ 07:08:30
Postat av: Jessica

Kanske får kolla upp.. Kanske betyder en massa lycka och välgång.Typ: "Tentor kommer klaras med bravur, exjobbet lika så och när du är klar kommer du genast börja på ett kanon bra jobb."



Hoppas hoppas!

2011-03-22 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0