Längtar till kvällen

Då är det dax att åka till skolan om en timme.
Blir lunch först och sen bara vänta en timme innan tentan börjar.
Och jag är så trött!
Jag kunde inte somna igår, jag låg där och vred mig i evigheter.
Somnade inte förrän vid två, liiiiite för sent kan jag tycka.
Men uppe är jag iaf, vaknade för en timme sen med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig.
Vilket jag ju inte hade som tur var.
Kanske tar och sover på bussen men inte förrän jag läst igenom allt igen.
När det är gjort sover jag troligen direk, kan inte hålla mig vaken på bussen i vanliga fall så idag lär inte vara ett undantag.

Får väl kanske ta och försöka få i ordning mig så jag kommer mig iväg sedan.

Ha en härlig fredag så får vi se när jag är hemma till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0