Kontrollen

Jag vet att ni bara sitter som på nåååålar för att få veta hur det gick idag.
Och jag kan meddela att det gick bra.
Lite sur var jag för det kostade 200 kr.
Men jag var där så tidigt och hon som var innan mig var sen så jag var klar 10 minuter innan jag ens hade tid.
Och det var ju inte fel.
Det gjorde så att jag kom med bussen hem så jag var hemma vid halv fem!
DET var skönt. :D
Undersökningen gick bra, allt såg jätte bra ut "Kroppen är en fantastisk sak, den läker så bra. Det ser jätte bra ut, man ser inte ens att du är opererad".
Då undrar jag.. Vem ska se det??
Hon berättade även att hon hade fått ta en ganska stor bit för förändringarna var långt utspridda på sidorna, men de var inte så djupa.
Och allt detta var visst bra om/när jag ska skaffa barn.
Det var ju bra det :)

Nu väntar vi på provresultat men hon trodde att det skulle bara vara bra, eftersom allt såg så bra ut.
Så nu ska jag inte dit förrän till hösten igen.

Så så var det med det :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

<3 <3 <3

2011-03-02 @ 00:31:07
URL: http://frutonskog.blogg.se/
Postat av: carro a

guuud så skönt=) <3

2011-03-03 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0