Inte helt okej.

Jag satt i skolan här i veckan och fick en kommentar, eller vad man nu säger, som jag stört mig på sen dess.
Vi satt tre stycken och de pratade på bakfylla och den ena pratade på att det var länge sen hon varit med om det då hon har en liten och sånt.
Plötsligt så vände sig den andra om och sa "Du hinner inte skaffa barn innan 30, inte innan 32 heller så du får nog öka till 33".
Jag bara stirrade på henne.
Alltså, så säger man väl ändå inte??
Nu är det ju inte som att jag har planer på att "hinna" innan 30 ändå.
Det känns ju som man iaf vill ha klar skola och få jobba.
Men man säger inte så??
Tänk om hon sagt så till någon som försöker och har försökt ett tag?
Det vet man ju inte alltid.
Jag gillade iaf inte den kommentaren.
Vem är hon att säga nått sånt?

Kommentarer
Postat av: petronella

Fy vad vidrigt sagt. Tänk om du inte kunde få barn. Har hon rätt och bestämma när man ska ha barn eller.

Nej, skit i den kommentaren. Fast vissa dar tar man mer åt sig av "skit" folk.

Trevlig helg på dig

2011-03-11 @ 18:16:56
Postat av: carro a

Fy fan!

Jag hade gett henne en propp. Men sån tur är vi olika på de viset;)

Nej, så säger man verkligen inte till nån! usch åh fy på henne. å varför skulle du inte hinna"" innan 32? Fattar inte hur kärringen tänker

2011-03-13 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0