Inget nytt, samma dravel.

Det är verkligen på någon kass sparlåga som den har bloggen går på.
Men som ni vet vid det här laget händer det ju inget att skriva om.
Jag jobbar, jag sover och sen väntar jag på att jobba igen.
Idag började jag äntligen öppna boken och det inför tentan.
Det var så intressant så jag somnade.
Så det går ju lite si och så med det där..
Så som vanligt blir jag irriterad på mig för jag inte gör nått men jag har ingen motivation eller lust att göra nått heller. Men vore ju väldigt, väldigt dumt att sumpa det nu när det endast är den kursen kvar.

Imorgon eller på fredag kommer jag även få veta ifall jag kommit in på de två kurserna jag sökt till hösten.
Bättre än att gå hemma.

Jag längtar till lördag iaf, då är det GT karnevalen och jag hoppas verkligen jag kommer mig dit och får titta på Haaks och känna mig lite nykär ;)
Hoppas att mamma följer med också så hon får spana in Örjan ;)

Annars är det väl som vanligt. Som alltid, speciallt på sommaren, går mitt humör i härliga vågor. Här en dag var det så varmt och jag var så varm så det var nästan jag stört grät bara för det. Sen var jag i affären efter det.. Det är tur man kan bita sig u tungan rätt bra för usch annars hade jag kastat saker på de flesta där.
Så jag längtar lite till hösten med, så det iaf blir så jag kan leva utan att vara arg mest hela tiden.
Tills dess sitter jag gärna under min fläkt så mycket det bara går. Då håller jag mig lugn ;)
Jag är iaf väldigt nöjd över att jag jobbar natt, svalare och lugnare då. Jag vill inte ens veta hur det skulle gå att jobba där ute en stressig dag i värmen..

Funderingar över "framtiden" finns där med, men jag hoppas på kurserna så jag iaf får tio veckor till på mig att hitta jobb.

Nu ska jag snart ta och göra mig i ordning för nattens landgångs görande. Jag känner mig väldigt taggad på att gå dit idag, har varit så trött och haft smått ont i halsen men när man väl är där så går det nog fint. Fast längtar allt tills imorgon bitti då jag ska lägga mig ;)

Vi hörs och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0