Besked 1

Antagningsbesked 1 kom idag.
Ena kursen var jag reserv på, dock i grupp 3 vilket jag antar betyder att det finns rätt många före mig.
Andra kursen var jag antagen i. Så klart är det den kursen som börjar sex veckor in på terminen.
Jag tackade iaf ja till både reservplats och antagningen och sen i början på augusti så kommer det slutliga beskedet. Hoppas man blir antagen på båda men det återstår ju att se.
Synd att det inte fanns fler juridikkurser som jag kunde läsa i höst, finns några jag skulle kunna tänka mig.
Men vissa börjar inte förrän till våren och andra gick på halv eller kvartsfart, och det blir bara jobbigt.

Ja ja, nu börjar huvudet vakna lite. Jag tror jag har fått in det där "sova på dagen" nu för jag vaknar senare än förra veckan. Så nu får det väl bli nått att äta och sen får jag plugga. Hoppas bara det tar längre tid innan jag somnar idag än vad det gjorde igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0