Pang!

Så slog nerverna inför imorgon till.
Jag försöker komma på vis att berätta om mig själv. Om vad som kan vara bra att ta med och så.
Men det är ju så svårt att prata om sig själv!
Lite olika saker har jag kommit på, saken är ju att man ska få fram det i tal imorgon med och inte bara i svammel.
Men man får väl bara se till att andas djupt och ta det lungt och låta det gå som det går.
Man ska ju vara sig själv och det är jag väl iaf bra på att vara ;)

Jag vet att jag ska gå i god tid så jag inte kommer instövlandes hos honom, svettandes så som bara jag kan.
Jag ska även ta med mig ansökan, cv och kanske även nått från skolan över vilka kurser jag tagit.

Så ska jag ta en dusch nu snart så jag kanske inte har ett hår som nått troll imorgon.
Och leta fram rena och hela kläder.

Så jag får väl sätta igång innan jag somnar här i soffan.
Har inte sovit efter tentan så kanske jag somnar tidigt idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0