Jan. 2, 2011

Då har det här året börjat med. Som det brukar varje år.
Första dagen var inte mycket att hurra för, då satt jag här hemma med migrän hela dagen.
Mindre trevligt.
Men idag när jag vaknade var den över, underbart.
Dagen idag har varit jätte lång.
Jag har iaf skrivit ut en del papper till skolan, läst igenom anteckningar och testat på frågorna.
Det gick ju lite si och så ;)
Och nått facit har jag inte heller.
Glott på tv har jag hunnit med det med.
Och Börje var här och lagade till lite mat.
Det känns som att klockan borde vara närmare tio men den är ju inte ens sju.
Vilket i och för sig känns bra för imorgon är det dax för skola igen och jag har som vanligt ingen lust.
Men sen brukar det ju gå bra när man väl är där ;)
Nu närmar sig tentan med så nerverna börjar visa sig, som vanligt.
Men det går så bra så.
Jag kan och allt sånt.

Ska snart sätta mig och skriva ut ytterligare saker som han lagt ut idag.
Det där förstår jag inte... Varför han lägger ut det idag, när han haft hela veckan på sig när det antagligen är tänkt att vi ska ha läst igenom allt och sånt?
Hur många tror han är där och kollar, förutom jag då ;), en söndag?
De är inte så många kan jag tala om.
Men men, jag hoppas bara att inte halva föreläsningen går åt att läsa igenom det innan vi börjar prata.
Då försvinner det en massa tid från det andra han borde prata om.
Vi har bara tre (nåja egentligen fyra men den sista går jag inte på för den är dagen innan tenta! och då tänker jag plugga) föreläsningar kvar. Och då behövs allt tid vi har.

Men vi får väl se hur det går.
Jag får ta att skriva ut nu för annars vet jag hur det blir.
Då är klockan plötsligt tio och man ska lägga sig ;)

Hoppas året har börjat bra för er.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0