Jag har fina vänner :)

Jag kan iaf inte klaga på mina vänner :)

Jag får låna Börjes bärbara tills vi vet vad som är fel på min :)
Om det är sladden eller om det är själva kontaktstället på datorn..
Förhoppningsvis bara sladden!
Men han var så snäll och låter mig låna hans bärbara.
Vilket inte gör nått direkt för den bråkar inte lika mycket som min gör :P

Nu har jag duschat, försökt plattat håret (mitt nya projekt att försöka lära mig det.. går lite si och så med det), plockat fram kläder och ska bara borsta tänderna och krypa ner.
Kan ju vara skönt att få sova lite innan man ska dit och svettas. Jag tänkte ha stövlarna imorgon.. Så om jag börjar gå vid åtta?
Jag ska ända till Sotenäsbostäders lokal.. ;)
Nej men i god tid ska jag gå, för det är halt och jäkligt, en massa tjock is är det.. Jag hatar det, det är ju nästan så tanterna på 85 går om mig :P  Men jag är livrädd att ramla och slå ut tänderna.
Och sen, som jag säkert redan sagt, vill jag komma dit så jag hinner svettas klart innan jag ska in.
Man kan ju försöka visa en bra sida ;)

Nej jag får nog ta och lägga mig nu.
Känner att det behövs.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0