Idag är en annan dag.

Ja mamma, jag sov då, det var ju mitt i natten! ;)
Men du behöver inte oroa dig, idag är det bra igen.

Idag var det skola som gällde igen, jag började med att hämta ut min tenta och såg att jag hade fått vg precis på poängen. :) Sen träffade jag Emma för första gången sen JUNI! och hennes karl, han fick låna ett par böcker av mig till en kurs han läser :) Så det blev en liten dejt där innan de var tvugna att åka igen, då var det bara att fortsätta vänta på att man skulle börja.
Föreläsningen var bland det längsta jag varit med om på länge!
Den läraren är ingen Enar! Han är dock lite som G W Persson. Seg och långsam.
Fick iaf lidit oss igenom den föreläsningen, med funderingar över C uppsatsen.
Men ska se hur internredovisningen är och hur lärare där är innan det bestäms åt vilket håll man ska välja iaf.

Jag var hemma halv sju och kom hem till ett bord med färdig mat på. Underbart!
Det är lite lyxigt. Sen att de åkte direkt efter man ätit klart kan man leva med ;)

Som jag skrev här i förra veckan så slutade ju min dator att ladda, Börje var så snäll idag och åkte med den till dataaffären för att se om datorn laddar med annan sladd. Vilket den gjorde så då är det inte datorn det är fel på utan laddaren. Som skulle gå på nära 800kr!! Ja, det känns ju inte som nått jag kan köpa just nu.
Så Börje erbjöd mig att få fortsätta låna hans dator ett tag till, så det gör jag.
För en laddare för det priset köper jag bara inte, inte när datorn ändå har segat ihop sig och fläkten låter som en traktor.
Så så länge jag kan har jag beslag på hans bärbara!
Saknar mina kort och så lite bara. Men det kan han ta ut från hårddisken om jag vill det.
Vet inte om jag vill att de plockar sönder datorn riktigt än bara.
Vi får se.
Ända problemet med hans dator är att han inte har nått word att skriva i och det kommer ju behövas ganska mycket nu under våren. Först ett arbete i externredovisningen och sen C uppsatsen så klart.
Men det får vi lösa då.

Nu ska jag nog ta kväll, om jag inte få en knäpp och kollar i böckerna istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0