Natti natt

Så då var denna dagen gjord och man ska snart krypa till sängs.
Barnpassandet gick väldigt lätt för Christian han var då med hela tiden.
De stod stopp då de var utan fisk så han var hemma under tiden jag var där.
Så då fick jag skjuts hem direkt med, inte fel :)

Busskortet är påfyllt så nu kan jag åka så mycket buss jag orkar i en månad till.
Till Tumlaren kom jag med.
Och kapitlen de är lästa.

Skulle haft letat efter nån present men vet inte om jag orkar det nu, får nog ta det imorgon istället.
Imorgon är det som jag tror jag skrev förut, Trollhättan som gäller.
Så då får vi se om man hinner hem till någon träning.
Det blir som det blir.
Däremot ska jag, nu, packa väskan, ta fram kläder och göra mig redo för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0