Förresten..


Vet ni vad?
Nu är det bara två, TVÅ, veckor kvar tills syster och jag ska gå på Håkan!!!
Hoppas hon kommer stå ut med att ha mig skrålandes i örat :)

Men nu får jag ta och städa lite här hemma,
Sandra och jag tänkte vara här innan vi åker (som jag tror jag skrev en annan gång)
och då kan det vara kul om vi iaf ser golvet vi går på och bordet.
När det är städat blir det att plugga lite.
Träning vet jag inte om vi kör på idag eller om han tänkt ha födelsedagsledigt från den.

Men städning, det blir det nu!


Kommentarer
Postat av: carro

klart jag kommer orka me=) vi får väl se vem som skrålar mest;) Fast de e ju värre med texterna, men jag kan ju skråla lite på känn:p

2011-02-18 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0