Folk!

Jag upptäckte idag att halva klassen är ju korkade!
Jag behöver nog inte känna att jag inget kan, för kan inte ens de följa tydliga instruktioner där läraren både säger och visar hur man ska göra, ja då kan de ju inte lyckas så bra i resten heller.
(jag låtsas det nu iaf när jag är irriterad på dem)
Så då drog det ut på tiden för folk gjorde galet hej vilt och då gick min buss så nu får jag sitta här och vänta på nästa.

Vi fick en hemuppgift med.. I grupp så klart.
Och på engelska, of course.
Till på tisdag.. Ja ha, då ska man hinna det..
Ja ja, det blir som det blir.
Jag ska iaf kolla på den när jag kommer hem, kanske man kan göra det ändå.
Och höra med Ulrika om hon har tid imorgon eller nått.
För nästa vecka har jag inte tid för då börjar ju tredje kursen och första föreläsningen kan ju vara bra att gå på.
Resten med så klart men iaf första så man får info om vad för uppsats det är han menar och så.

Nej nu ska jag sura runt lite på nätet i väntan på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0