Feb. 15, 2011

Vad ska man ha på sig på fredag när vi ska ut och fira på restaurang och nattklubb?
Vi blir ca 10 stycken och jag vill inte ha på mig nått alldeles för varmt, för det fixar jag inte.
Det är sådana här gånger man kan önska att man hade kompisar i sin egen storlek..
Nån som känner för att äta upp sig lite? ;)

Idag lyckades jag få gjort allt jag hade tänkt, det är ju inte illa.
Kapitlen jag tänkte skulle läsas är lästa, block fick jag köpt, paket är hämtat, tedrickandet med Sandra blev av och det blev träningen med. Så nu är kvällen fri..
Men tror jag ska försöka läsa lite anteckningar, och kanske t om lite ur en annan bok.
Fast antagligen hamnar jag bara i soffan framför tvn :P

Men ett försök är det väl värt iaf.
Sedan får det bli tidig kväll för imorgon ska jag åka den tidiga bussen.. Det var ett tag sen nu, känns det som, som jag gjorde det sist.. Så då kanske jag ska försöka sova tidigt iaf så jag kommer mig upp.
Är en kort dag så det överväger den tidiga bussen ;)
Fast nästa vecka kommer jag få ta den bussen nästan varje dag ändå så lika bra att köra en mjukstart på en dag imorgon. Då börjar det fem intensiva veckor. Följt av tio veckor utan sömn.
Åh som jag längtar till allt detta är gjort och det är sommar!

Ha en härlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0