Feb. 10, 2011

Torsdagen är snart över.
Det går lite för fort. Jag tänkte att Börje fyller om 2 veckor.
Jo men det var ju visst bara en vecka kvar då..
Så nu ska jag väl ta och leta present för det har jag inte gjort på hela veckan eftersom jag trodde jag hade lång tid på mig.

Dock har jag iaf fått gjort uppgifter, läst lite ur en bok, läst ett par så sjukt (o)intressanta artiklar och skrivit ut papper inför skolan.
Snart börjar tredje kursen med, spännande..
Där stod det nått om en uppsats?? Det är inget jag känner jag vill ha..
Men vi får väl se vad läraren säger. Om jag fattar, för där kommer även föreläsningarna vara på engelska.
Allt är på engelska där.
Jag hatar engelska och efter denna terminen kommer jag antagligen aldrig mer se på en serie där de pratar engelska. Så alla i Grey's och så får lära sig svenska helt enkelt.

Tränat fick vi gjort med, blev inget för mig igår då jag ju kom hem halv nio, inte direkt så det såg ut i min planering, och imorgon är jag i Trollhättan igen och är inte hemma förrän halv sju och då stänger dom.
Men om jag tar det lite lungt kanske jag inte tröttnar.
Fast snart kommer jag väl inte hinna någon dag för då är jag i Trollhättan varje vardag och har föreläsningar.
Jag ser såå fram emot det.
Ja ja, det är ju bara mitt eget fel som inte fick klarat kursen när den skulle klaras.

Nej jag får väl ta och leta efter nån present och sen packa väskan och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0