Dec. 5, 2011

Här härjar det fortfarande förkylning. Bättre än vad jag var i fredags är jag men inte bra. Febern är iaf borta. Alltid något :)
Men nu är jag så uttråkad så jag vet inte vad!
Hoppas jag kan ta och jobba imorgon. Men det återstår väl att se.
Det jobbigaste, tror jag, är att det sätter sig i luftrören vilket gör att jag inte får riktigt med luft och blir trött om jag så bara reser mig ur soffan. Det gör ju inte att man känner sig piggare. Och trycket över bröstet är ju inte det härligaste heller.
Men det går ju över det med, det är bara att vänta ut det.

Kan ju inte var sjuk hur länge som helst och i veckan är ju en födelsedag som man kanske vill fira.
Blir en liten dejt på fredagen med Sandra och Ramona :) och på lördagen blir det middag med familjen :)
Så då vill jag ju må bra.

Ja ja, ju tråkigare man har ju friskare blir man kanske fortare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0