Dec. 23, 2011

Det blev inget jobb i julklapp för mig i år.
De ringde igår och berättade att det inte "räckte ända fram".
Fast jag känner mig rätt lättad (fast det får man inte säga) för det kändes inte som jag är redo för en sådan tjänst. Så jag får hålla mig till praktiken ett tag till.
Chefen där blev iaf nöjd ;) Hon vill inte bli av med mig och det får man ju se som positivt. Och i januari när vi är tillbaka så kommer det nya saker att lära sig för då ska det börjas göra bokslut och så och det, ja som vanligt, har jag ingen koll på. Det är ju inte riktigt som det var i skolan där vi fick en lapp och skulle lösa några saker som de skrivit ner på ;) Här ska vi hitta sånt själva och så.. Så det blir en prövning bara det.

Idag har jag inte gjort en sak än så länge. Får ju ta och slå in klappar sen men det lär bli sent i kväll som vanligt ;)
Var hos Börje och Johan igår för lite julmys innan han åkte idag, men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt.
Något pepparkakshus hann vi inte göra och filmen han fick hann vi inte se klart heller för Börje somnade innan nio på soffan. Men några skumtomtar fick vi hunnit äta iaf och nu har han åkt.

Fick en snabbvisit av Robin tidigare med och fick sagt hejdå till honom för idag flyger han till Bergen och flyttar dit på heltid. Alldeles för långt bort tycker jag men så länge han är nöjd så. :)

Nej nu får jag väl se om jag kan få tummen ur och göra någon mat. Eller om jag hamnar i sängen med min bok.. Antagligen är det senare mer troligt ;)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0