Dec. 18, 2011

Hur kommer det sig att helgerna går så fruktansvärt fort?
Speciellt när fredagen blev så lång, var inte hemma från praktiken förrän halv sex.
Fredagen blev lugn, den spenderade jag bara på soffan.
Igår var det ju äntligen lördag och julshow med Haaks och Örjan :D
Maten får jag väl erkänna att jag inte var helt nöjd med, kräsen som man är, men mätt blev jag, skrattade gjorde man åt Örjan och sjöng med i låtarna de spelade gjorde man med, det avslutades t om med lite dans på dansgolvet med mamma :D
Synd att de inte spelar sådan bra musik ute på korgen (var dj då, inte haaks, då har man inte tid att dansa då sjunger man med, dansar på stolen och stirrar på scenen ;))
Idag har jag suttit med huvudvärk hela dagen, som nån form av dåligt bakrus fast jag drack två cola och vatten :P
Men har varit en luuugn dag, lite spel på dagorn och läst ut min bok.
Rätt underbart tycker jag.

Imorgon är det ju måndag igen och vecka 6 på praktiken börjar :)
Kort vecka är det med för sen är det tydligen jul??
Så på torsdag kväll blir det lite julmys med pepparkakshus bygge med Johan har jag tänkt och sen lite mys innan han åker iväg för att vara hos sin mamma på fredagen. Sen ser vi inte honom förrän nästa år.

I veckan ska jag även få veta hur det gick med jobbet jag var på intervju för..
Rätt läskigt faktiskt.

Men nu ska jag nog bara göra inget, kanske börja på en ny bok? Får väl se hur det blir.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0