Dec. 11, 2011

Då var helgen nästan slut. Igen.
Dagen idag har jag spenderat på soffan sen det jag jobbade. Helt underbart.
Igår var jag hos mamma och bjöd familjen och Börje på middag för att fira min födelsedag.
Och i fredags stressade jag hem efter jobbet för att köpa dricka och chips innan Ramona och Sandra skulle dyka upp. Det visade sig att jag inte hade behövt göra det, för lillebror kom och hämtade mig "för att äta på Bella Gästis". En del oro över att han inte pratat med flickorna och att de plötsligt skulle stå här och knacka när jag inte var hemma hade jag. Det behövde jag ju inte heller ha ;)
Syster hade fixat ett överraskningskalas för mig! Chockad blev jag!
Och lurad, fram tills Martin styrde stegen mot lokalen med orden "om vi tittar här en sväng då" :P
Det var en härlig överraskning och en mycket uppskattad sådan!
Tusen tack igen Caroline :) Och tusen tack till er som var där och tog emot mig :)
Det blev lite tårar, lekar, prat, presentöppnande och karaoke :)
Presenterna var kanon och lika så sällskapet. Och karaoke är ju aldrig fel.

Pratade lite med chefen i fredags när jag fick åka med hene hem, hon tycker att det funkar bra med mig och det var ju skönt att höra :)
Dock är jag inte lika pigg på att ha praktik så länge som hon men vi får väl se vad som händer framöver.

Nu ska jag göra lite ris till matlådan imorgon och sen fortsätta min kväll på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0