Sova nu, inte sova nu?

Jag sitter här under min fläkt och funderar på ifall jag ska ta och sova en stund.
Inatt är det ju dax att jobba igen och jag ska jobba ensam med såg jag, hela veckan är vi bara en på natten.
Det jag är lite orolig för bara är att jag går och lägger mig nu och sover ett tag och att de sedan ikväll ringer och säger att jag inte behöver jobba. Då kan jag ju lycka till med att försöka sova hela natten ;)
Men sen måste jag ju sova med om jag ska orka jobba hela natten och sen de timmarna på kommun på morgonen. Ja ja, ringer de så får jag väl ägna natten åt att plugga för det har jag inte gjort nått idag än.

Har ju träffat Jenny, vi var och åt och sen runt i affärer och avslutade med lite glass uppe hos Börje.
Så hon åkte hem för en halvtimme sen och jag har suttit här och kollat runt.
Fick skickat in pappren till Csn med, hoppas de är snabba så jag vet om jag får några pengar eller inte.
Inga pengar, inga kurser.

Nej jag kanske borde ta och sova en stund då.. Eller om jag lägger mig med boken för att plugga lite.. Då lär jag iaf somna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0