Dravel

Lyckades inte riktigt hålla psykbrytet borta..
Men men, det är väl bara att andas och ta nya tag.

Idag under en liten paus hittade jag schemat för kommande föreläsningar.
Är mesta dels en dag i veckan som vi har föreläsning. Så blir mycket hemma läs.
Men det ska väl gå, det har det ju gjort tidigare.
Sen såg jag att det är fem, FEM, böcker till första kursen.
Sen såg jag dock att de böckerna även gäller till nästa kurs, plus en.
Men det är många pengar på en gång..
Plus nått kompendium, men det köper man nog på skolan tror jag.
Ja, för plugg blir det de där tio veckorna, fick besked av csn igår att jag får pengar.
Försökte även se ifall det kanske fanns några kurser som man fortfarande kunde söka till efter de två men alla kurser verkar vara sådana som börjar nu. Och det är ju inte det jag är ute efter.
Så får väl hoppas att man får nått jobb eller nått istället..

Fast förut var jag allt redo att strunta i allt vad examen var, eftersom jag "aldrig" skulle klara det ändå. Och då skulle jag aldrig få ett jobb. Så det var lika bra att sluta duscha, skaffa klippkort hos soc och fixa 15 katter.
Men nu har jag lugnat mig lite.. Så jag struntar i att sluta duscha och skaffa katter just nu iaf.

Men nu får det bli natten och så är det bara att sätta igång imorgon igen.

Ni sover nog redan men säger ändå, God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0