Dagen före ny plugg start

Idag kom kursböckerna! Dagen innan kursen startar, det var träffsäkert ;)
Var lite orolig där ett tag att de inte skulle hinna komma innan den började.
Kan ju vara bra att ha med sig dem första dagen när läraren antagligen går igenom vad som är viktigt i dem.
Väskan blir iaf full för det är en rätt stor hög med böcker. De är "bara" fem, men tre av dem är rätt tjocka.
Som tur är så tror jag att den ena av dem är istället för lagboken som jag ett tag trodde att jag skulle ha med. Det hade blivit mycket tungt! 

Nu kom jag på att jag får leta upp ett block med.. Det hade jag lyckats förtränga att jag behöver.. 
Men det ska väl finnas här. Tror inte att det blocket som var tänkt till c-uppsatsen användes så mycket så det duger. Sen är det bara att packa väskan, kanske börja läsa ur boken och fundera på hur jag ska kunna komma upp imorgon så tidigt. (Jag tror på att jag kommer komma upp men jag tror inte på att jag kommer börja läsa ;))
Denna kursen är det bara en dag i veckan som det är föreläsning, så det ska jag väl klara av att gå upp tidigt på.. Skam vore det väl annars.

Sen sitter jag och bara väntar och väntar på att den där tentan ska rättas...
Så jag vet om jag är klar ekonom eller inte..
Men läraren känner väl det på sig så han tar god tid på sig ;)
Nej då, han har 15 arbetsdagar på sig och det har bara gått 7 idag..
Men det hjälper ju inte när man väntar och väntar.
Jag blir ju mer och mer osäker på att det ska ha gått vägen ju mer tiden går.
Fast det är bara att fortsätta att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0