:D !!!

Ja som ni alla redan vet eftersom jag ringt och smsat runt så fick jag idag veta att jag klarade sista tentan!!
Vilket ju då i sin tur betyder att jag är klar med utbildningen och jag är ekonom!!
Nu ska det bara till att jag fattar hur jag får fått mig ett examensbevis.
Men jag är klar!! Jag klarade det!
Tre jäkla år med tårar, ilska, ångest, glädje vid klarade tentor och allmänt gnäll.
Tre snabba, fast ändå långa, år.
Jag. Gjorde. Det. !!
Helt otroligt och jag har varit så glad hela eftermiddagen.
Satt med ett leende hela bussresan hem och emellanåt var jag så lycklig så det nästan tårades i ögonen.

Så i natt kommer jag sova så gott!

Fy fan vad jag är bra!



Uppdatering: Nu vet jag hur jag ska göra för att få examensbeviset. Det ska skickas in papper, men måste först vänta på att få personbevis från skatteverket. Sen ska det skickas!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Du är så himla duktig!! Ett stort grattis igen :D

2011-09-01 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0