Antagningsbesked 2

Jag blev antagen till båda kurserna så det blir till att läsa fram till börja på november iaf.
Om Csn vill ge mig pengar för den tiden vill säga..
Utan pengar blir det inte mycket plugg.

Nu är det iaf städat här och jag har läst och läst och nästan gråtit en skvätt över att jag inte fattar!
Det han gick igenom mest på lektionerna var ekvationer och uträkningar, sedan tittar man på power point bilderna som vi gick igenom och där är det ekvationer och grafer som gäller.
Men den gamla tentan vi fått att öva på och så är nästan enbart teoretisk och inte nått sånt som man kan försöka läsa sig till via det vi gått igenom på lektionerna..
Så hur ska man då veta vad som är det viktiga?
Att läsa över 300 sidor små text på engelska fungerar inte riktigt för mig..
Så jag håller på att bli lite galen och lite smått nedstämd över detta.

Men det är väl bara att andas och sen sätta sig igen mer kan jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0